FAQ

Hier treft u antwoorden van veelgestelde vragen aan. Mocht u een andere vraag hebben, schroom niet en bel ons gerust op telefoonnummer 0488-454477 of mail naar info@defamiliedrukker.nl

  • Wat zijn de extra kosten voor wisseltekst?
    • Wij berekenen geen extra kosten voor wisseltekst.
  • Wat zijn de bezorgkosten?
    • Wij bezorgen gratis door heel Nederland, bij bestellingen boven de 40,- voor alle producten, tenzij anders vermeld. Voor niet-kaarten geldt een verzendtarief € 7,25 t/m 5 kg, bezorging in Nederland.
  • Hoe worden de kaarten afgeleverd?
    • Wij verzorgen met veel aandacht uw bestelling. Ook de aflevering (verpakken en verzenden) gebeurt nauwgezet. Wij verpakken de artikelen zodanig, dat u de bestelling netjes ontvangt. Het transport loopt via Post.nl.
  • Het lettertype staat er niet bij. Wat moet ik doen?
    • Het kan zijn dat uw gewenste lettertype niet in de lijst staat. Vermeld bij uw bestelling, welk lettertype u graag wilt. Dan houden we daar rekening mee.
  • Ontvang ik eerst een proef van de tekst?
    • Ja zeker! Iedere bestelling begint met het maken van een proef. U kunt beoordelen of het naar wens is. Na goedkeuring worden de kaarten gedrukt.
  • Moet ik vooraf betalen?
    • Nee, dat kan wel, maar hoeft niet. Bij het bestelproces kunt u kiezen voor direct betalen, of door middel van factuur.
  • Kunnen we de ontvangen goederen terugsturen?
    • Nee, dat kan niet. Het gaat om producten van persoonlijke aard. Daarom is ruilen niet mogelijk
  • Ik heb een klacht? Hoe kan ik deze indienen?
    • Op onze contact pagina treft u de benodigde informatie aan. Wij hopen dat u ons de kans geeft het probleem op te lossen!
  • Wat is een wisseltekst?
    • Een wisseltekst betekent dat u een aantal kaarten met een andere tekst bedrukt wilt hebben (binnenzijde). Dit is voornamelijk bij trouwkaarten van toepassing (bijvoorbeeld dag- en avondgasten) of bij een geboortekaartje (wel/geen uitnodiging kraamfeest). U betaalt geen extra (instel en opmaak) kosten voor wisselteksten.